علی اصغرعلی اصغر، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

بهار در پاییز

دوست

1392/4/26 12:46
266 بازدید
اشتراک گذاری

توي ماشين بغل من نشستي و مادر جون ازت ميخواد كه بري بغلش بشيني

علي اصغر بيا بغل مادر جون .... نه بغل مامان

علي اصغر بيا بهت شكلات بدم

از بغل من خودتو دراز ميكني تا شكلات رو بيگيري اما بغل مادرجون نميري

مادرجون: اول بيا بغلم بعد بهت شكلات بدم

بي خيال شكلات ميشي و ميگي : نه من مامان دوس دالم

و من هزار بار بوسه بارانت ميكنم و عشق ميكنم

كه تو مرا حتي به شكلات مورد علاقه ات عوض نكردي

دوستت دارم عزيز دلم

شكرت خداي عزيزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سایدا
26 تیر 92 13:21
سلام دختر منم به محض اینکه از سرکار برمیگردم محکم بغلم میکنه و میبوسدم بچه ها ی این دوره فهمیدن محبت یه چیز دیگه است
اگه شد به وبلاگ دختر ما هم سر بزنین و اگه خواستین بهش رای بدین مرسی


اين فرشته ها همه چيز رو خوب ميفهمن
باشه حتما عزيزم