علی اصغرعلی اصغر، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

بهار در پاییز

20 ماهگي

1392/5/2 12:06
274 بازدید
اشتراک گذاری

20 ماهگي ات مبارك عزيز دلم

 20 ماه  گذشت و علي اصفر بزرگ شد و فقط 4 ماه ديگه مونده تا مرد شدن عزيز دلم  

چه روزها، شبها و لحظات شيريني رو با هم گذرونديم

و دراين بيست ماهگي ات چه شيرين تر شده اي ... شيرين تر ازعسل

خصوصاَ...

وقتي حرف مي زني... وقتي كلماتي را كه ميشنوي عيناً تكرار ميكني و خنده بر لبمان مي نشاني

وقتي براي خودت بازي ميكني و گاهي به قول خودت "روضه"  ميخواني و در بين حرفهاي بيست ماهگي ات براي حجت عمه كه قبلا مريض بوده دعا ميكني

وقتي با هم بازي ميكنيم و صداي خنده ات خانه را پر ميكند

وقتي كتابهاي داستان و شعرت را مي آوري و ميگويي ... مامان داستا ... و اگر من مشغول كاري باشم تو خود آنچه در كتاب مي بيني را برايم ميگويي... اردوش(خرگوش)، داك پشت (لا پشت)، پَوانه (پروانه)، دَوزن (گوزن) و...

وقتي مدادي را پيدا ميكني و از من دفر (دفتر) ميخواي و اينقدر خط خطيش ميكني و هر خطي كه ميكشي ميگويي مامان... عباس ، مامان... آيدا  و اين يعني اينكه تو در خيال خود چهره آنها را نقاشي كرده اي

وقتي ...

اينها همه لحظاتي است كه به دست تو و توسط تو رقم ميخوره و زندگيمون و لحظاتمون رو شيرين تر ميكنه

 

خدايا ازت ميخوام شيريني زندگيمون هميشه به كاممون باشه

علي اصغرم رو حفظ كن ... آمين با رب العالمين

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

هدی مامان مبین
17 مرداد 92 22:31
جووون 20 ماهه ی شیرین...چرا من فکر میکردم تو بزرگتری....ماشاالله لاحول ولا قوه الا بالله


واقعا ههههه سنش رو بالای سایت زده