علی اصغرعلی اصغر، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

بهار در پاییز

تولد

1391/6/18 12:48
194 بازدید
اشتراک گذاری

 

پسر گلم علی اصغر صبح روز سه شنبه اول آذر 1390 ساعت 3 صبح به دنیا اومدی و به زندگی من و بابایی یک رنگ و روح تازه ای دادی

niniweblog.com

توی این 9 ماه خیلی دلم میخواست که زودتر و بیام و از تو توی این بلاگ بگم ولی چه کنم که سرم خیلی شلوغ بود و سعی می کنم از این به بعدش رو برات بنویسم گل پسرم

الان که دارم برات مینویسم توی محل کار هستم و یک وقت کوچولوی بیکاری پیدا کردم  امروز صبح  مادر جون و پدر جون خواستن برن بیرون و تو هم که همیشه همراه اونا هستی تا محل کارم اومدند تا من بهت شیر بدم وقتی تو منو از توی ماشین دیدی ایتقده ذوق کرده بودی که نگو مثل من که خیلی خوشحال شدم تو اومدی پیشم بعدش کمی بهت شیر دادم و با اکراه ازت جدا شدم والان دلم خیلی خیلی هواتو کرده کوچولوی ناز من الهی که فدات بشمniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)