علی اصغرعلی اصغر، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

بهار در پاییز

پسر خاله

1395/6/9 9:29
449 بازدید
اشتراک گذاری

از بس که دیر به دیر میام یادم رفته بودخجالت

علی اصغر من یک پسر خاله به نام زین العابدین داره که الان شده یک و نیم ماهه فرشته

علی اصغر بی صبرانه منتظر بزرگ شدن زین العابدین جونه تا باهاش فوتبال و بازی های جنگی کنه درسخوان

با این که علی اصغر نسبت به بچه های کوچولو بی اهمیت بود اما زین العابدین عزیز رو خیلی دوست داره و از الان باهاش حرف می زنه و براش شعر ها و سوره هایی رو که بلده میخونه ، میذارتش روی پاهاش و براش لالایی می خونه

بعضی وقت ها که من بغلش میکنم به من میگه مامان ، زین العابدین تو رو نمیشناسه آخه وقتی تو شکم خاله بود تو باهاش حرف نمی زدی،  من باهاش حرف میزدم واسه همین اون من و میشناسهمحبت

* خاله شدن و خاله بودن خیلی خوبه که خدای بزرگ نصیب منم کرد با تولد زین العادین عزیز و دوست داشتنی من برای اولین بار خاله شدهتشویق*

خدایا برای همه داده هات شکرت... دوستت دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مبین نفس و آتنا بانو
24 آذر 95 0:38
سلام زینب جون و علی اصغر عزیزم... چقدر خوشحال شدم اینجا هنوز آپ میشه... منم بعد از مدتها سری به وبلاگمون زدم... الهی تن کل پسر سلامت باشه...قدم زین العابدین کوچولو هم مبارک !