علی اصغرعلی اصغر، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

بهار در پاییز

خونه ی تمیز

1392/7/13 12:29
301 بازدید
اشتراک گذاری

مشغول روزمرگی ها هستم...مثل همیشه...مثل هر روز

یا مشغلول گردگیری خونه هستم ... یا تدارک عصرانه یا  شام

تو هم مشغول بازی کردن

شیشه پاک کن رو بر میدارم تا گردگیری رو شروع کنم ... بدو بدو میای و اونو از من میگری و میگی ... من اونه تمیز

میگم نه پسرم شما نمیتونی من خودم تمیز میکنم

نه من بلدم ... اونه تمیز

شیشه پاک کن رو به همراه دستمالش از من میگیری و میری تمام میزها و کمد ها و حتی دیوار ها برای من تمیز می کنی

و من خوشحال از اینکه تو با منی و همراهم هستی .. بماند که این جور تمیز کردنت جز دوباره کاری برای من ندارد اما لذت بخشه

تمام لباسهای کمدت ... اسباب بازی هات  را بیرون میریزی و با آب پاش کشوهای کمد رو تمیز میکنی و به من حتی اجازه کمک کردن و جمع کردن وسایل ریخته رو نمیدی

مامان جمع نتُن ... من اونه تمیز

+ این خونه تمیز کردن رو از خاله آسیه جونت یاد گرفتی وقتی خاله جون میاد خونه مادرجون تا کمی دست کمکش باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان محمد فاضل
28 شهریور 92 7:58
ای جان که میخوای کمک مامانی کنی پسر خوشکل







قربونت
مامان بردیا شیطون
2 مهر 92 16:36
ای جوووووووووووووووووووووونم

مامانی چند تا عکس هم بزار دیگه...


چشم در اسرع وقت
هدی مامان مبین
12 مهر 92 13:18
دیگه دختر میخوای چکاااااربیا با مبین همکاری کنید..ما مامانا هم بشینیم حرف بزنیم




واقعا همینطوره با این پسرکامون دیگه دختر میخوایم چیکار

خوش به حال خانوماشون