علی اصغرعلی اصغر، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

بهار در پاییز

گوشی آب کشیده

1392/8/1 10:02
213 بازدید
اشتراک گذاری

تازه از اداره اومده بودم ... خونه مادر جون بودیم

منم توی آشپزخونه کمک دست مادر جون بودم ... دیدم خبری ازت نیست نه صدایی و نه ...

صدات زدم ... علی اصغر کجایی؟

اینجایم !!

پیدات کردم.... توی راهروی گلخونه ای مادرجون بودی

گفتم چی کار میکنی ... گوشی مامانی رو میشورم!!!

بدو دویدم پیشت .... وایخ دای من گوشیم که توی شارژ بود و ورداشته بودی و انداخته بودی توی پارچ آبی که کنار گلها هستش و داشتی میشستیش ....نگران

گوشی بیچاره ام پر از آب شده بود و دوساعت با سشوار خشکش میکردیم ... خداروشکر روشن شد و فعلا هم کار میکنه

اما هنوز توی حیرتم که اون لحظه  چی به ذهنت رسیده که رفتی گوشیمو بشوری .... نمیدونمسوال

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان صدف
1 آبان 92 10:17
احتمالا" دیده بوده یه مگسی چیزی روش نششته. خواسته استریلش کنه مامانش مریض نشه


شاید این طور باشه
هدی مامان مبین
12 آبان 92 0:54
و اینگونه شد که من گوشی ضد اب خریدم...هههههه




منم تو فکرشم... باید همین کار رو بکنم