علی اصغرعلی اصغر، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

بهار در پاییز

مثلاً

1392/8/1 9:59
265 بازدید
اشتراک گذاری

جدیدا یاد گرفتی و میگی .. مثلاً

 -  مثلاً این بلند دو (بلندگو)... چون عاشق میکروفون و بلندگو هستی هر چیزی که شبیه میکروفون باشه میگری دستت و میخونی

- مثلا من دُترم (دکترم)... شروع به معاینه میکنی

-  مثلا این پیچ دوشدیه (پیچ گوشتیه)... همون طور که قبل تر ها هم گفته بودم عاشق پیچ گوشتی و این جور چیزها هستی و هر چیزی که شبیه اون باشه رو پیچ دوشدی صدا می زنی

- مثلا من طاطاام(محمد طاها پسر عمو ابوالفضل)...

-نقاشی میکشی البته نقاشی که نیست ... خط خطیه ... و بعد میگی مثلا این ... ابوبوسه ، مثلا این... عباسه(پسرعمه)

با هم بازی می کنیم و تو به قول خودت برای من غذا می آوری و میگویی ... مثلا اذا (غذا)... بخور مامان ... مثلا آبم می دهی و ... خیلی مثلا های خیالی دیگر .

من عاشق این مثلا هایتم علی اصغرم

خدایا شکرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)