علی اصغرعلی اصغر، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

بهار در پاییز

دو سال گذشت ...

1392/9/2 9:54
173 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی زود گذشت...

دیگه از اون کوچولوی ، تپل مامان خبری نیست .. همونی که وقتی گرسنه اش می شد،  بی صبرانه منتظر خوردن شیر می شدو حتی توی تاریکی شب هم، میمکید و میخورد... همونی که وقتی شیر میخورد یک طوری نگاهت میکرد که با همه نگاه های عالم فرق داشت... همونی که وقتی بغلش میکردی بهت لبخند میزد و نگاهت میکرد

دیگه از آروزهای  من و بابایی که کی میخواد بیشینه ، کی میخواد چهار دست و  پا راه بره ، کی راه میره و هزار آرزوی کوچولوی  دیگه خبری نیست... آرزو هامون هم با بزرگ شدنش بزرگتر شدند

 دوسال میشه که زندگیمون با حضور یک فرشته، بهشتی شده  ... دو سال میشه که اوقاتمون ، تمام شب و روزمون با حضورش پر میشه ... و هر روز که میگذره شور و هیجانمون برای زندگی بیشتر میشه ... هر روز بازی، هرروز کشفی جدید،حرکتی جدید، حرفی جدید و ... ما این دو سال را عاشقانه تر زندگی کردیم

دوسالگی ات مبارک پاره تنم.

خدای خوبم ... من همیشه شکرگذارت بودم و هستم و تو همیشه بهترین ها را برایم داشتی ....

الحمدلله...شکرالله....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ریحانه ترجانی
2 آذر 92 12:09
علی اصغر کوچولو، تولدت مبارک! مادر و پدر عزیز، اول آذر ، سالروز تولد نازنین‌ترین ارمغان زندگی‌تان را شادباش می‌گوییم.
مامانی عرفان
6 آذر 92 12:10
تولدت مبارک عزیزم 100سال شی علی اصغر جون خیلی ممنون سمیه جون
هدی مامان مبین
11 آذر 92 1:05
بالاخره من فهمیدم تو متولد چ ماهی هستی جوجه فینگیلی تولدت هزااااااااااااااااار بار مبارک شش ماهه ی کربلا نگهدارت... ای جونم مگه نمیدونستی هدی جون -اول آذر 90 -