علی اصغرعلی اصغر، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

بهار در پاییز

آواهای حکمت

1395/6/9 9:15
449 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از کلاس ژیمناستیک به پیشنهاد یکی از دوستانم رفتیم کلاس قرآن برات ثبت نام کردم

که این کلاس رو هم مثل کلاس ژیمناستیکت دوست داری ، با اینکه هر روز به مدت 1 ساعت کلاس داری اما اصلا خسته نمیشی

الان 4 هفته است که داری به کلاس قرآن میری و تا الان 6 سوره یاد گرفتی سوره حمد و توحید و کوثر رو که از قبل یاد داشتی اما بازهم اونجا تکرار می شد و سورهایی چون فیل و ناس و تین رو هم آموزش دادن علاوه بر قرآن شعر و نقاشی هم یادتون دادند و خوشبختانه تا الان که توی همه اینا سربلند و اولین بودی

من و بابایی هم برای تشویق تو بعد از حفظ هر سوره یک جایزه کوچولو برات میگیرم تا تو رو برای یادگیری سوره بعد ترغیب کنیم و تا الان خدا رو شکر موفق بودیمتشویق

حالا خودت بی صبرانه منتظری از من می پرسی : مامانی من کی سوره بقره رو یاد میگیرم!!متنظر

با رفتنت به دو کلاس ژیناستیک و قرآن بی صبرانه منتظر رفتن به مهد کودک هستی

انگار دیگه خودت از این روزمرگی و تکرار خسته شدی به من میگی من میخوام برم مهد که دیگه همه اش صبح ها خونه آقا جون نباشم ، میخوام شعر و قران یاد بگیرم، با دوستام بازی کنم ، بعد تو ظهر از اداره بیای دنبالم و با هم بریم خونهمحبت

امیدوارم توی این مهد انشالله بهت خوش بگذره و پابندت کنه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)