علی اصغرعلی اصغر، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

بهار در پاییز

بد غذا خوردن

1391/6/23 12:23
177 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقتی هست که خیلی خیلی داری بد غذا میخوری

 

و منو کلی اذیت میکنی من با کلی ذوق و اشتیاق واسه تو غذا درست میکنم و فکر و ذهنم دائم پیش تو و خورد و خوراکته ولی تو با این طرزخوردنت توی ذوقم میزنی. دیروز که تعطیل بودیم واست ماکارونی شکلی درست کردم و توی ظفهای غذای خودت ریختم اولش خوشحال شدی و ذوق کردی که میخوای ابما غذا بخوری ولی فقط دو دونه ماکارونی رو خوردی باقیش رو توی دهنت یک کمی نگه میداشتی بعدش مینداختیش بیرون و اگر هم من بهت میدادم همین کار رو میکردی و اعصابمو واقعا به هم ریخته بودی عصر مجددا تلاش کردم که بهت باقی غذاها رو بدم البته با هزار ترفند و در حین بازی کردن یک چند لقمه دیگه خوردی

ولی من با اینکه تو خیلی بد غذا خوردی نا امید نشدم و واسه شبت مجددا غذای دیگه ای درست کردم و اونم شب توی روضه که رفته بودیم حواست به بچه های دیگه بود و غذاتو خوردی

موندم از دستت چیکارکنم آخه اگه سیر باشی و نخوای که نباید دهنت رو بازکنی ولی دهنت رو باز میکنی و بعدش تف

خدا بهم صبر بده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)