علی اصغرعلی اصغر، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

بهار در پاییز

میساک

1392/12/3 8:32
151 بازدید
اشتراک گذاری

هر شب ... قبل از خواب ... باید مسواک بزنیم

شاید من به دلیل مشغله زیادم یادم بره ... یاکه با خودم بگم چون مریضه و حال نداره بی خیال امشب نمیخواد مسواک بزنه

اما ... تو خوب یادته و میدونی که قبل از خواب باید مسواک بزنی و برات فرقی نمیکنه که مریض باشی یا نباشی

باهم دیگه راهی دستشویی میشیم و تو میری بالای صندلی سبز کوچولوت

ابتدا دهن غنچه ات رو با لیوانی که گذاشتیم مخصوص مسواک زدنت پر آب میکنی و بعدش فورا میریزی بیرون و این کار رو به نحو احسن انجام میدی

حالا من روی مسواک کوچولوی سبزت کمی خمیر دندون میمالم

دندونات رو روی هم فشار میدی و دهنت رو باز میکنی و من شروع میکنم به زدن میسواک روی مرواریدهای سفیدت

بالا... پایین... چپ... راست ... دهنت از کف خمیردندون پر میشه و خودت اون رو میریزی بیرون

وقتی دهنت باز میشه همه ی اون دندون های خوشکلت رخ نشون میدن... همون دندون هایی که با مکافات زیاد از لثه هات زدن بیرون ... تقریبا برای هر دندونی تو مریض میشدی و تب میکردی و منم با تب تو تب میکردم و حالم گرفته میشد

بعد از اینکه من مرواریدات رو مسواک زدم ... حالا خودت میای از من مسواک و میگیری و و دندونات رو مسواک میزنی

بعد از مسواک هم بدو بدو میری به سوی رختخوابت ...

خدایا شکرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)