علی اصغرعلی اصغر، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

بهار در پاییز

باب= آب

1391/10/26 13:11
143 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقتیه دارم با علی اصغر تمرین آب گفتن رو میکنم وقتی کوچولوتر بود حدود 9 یا 10 ماهگی خوب می گفت آب

ولی چند ماهیه که فرمواشش شده و به آب  میگه: م َ مَ 

حالا چند روز بعد از آموزش داره می گه : باب

وقتی تشنه اش میشه و در خواست آب میکنه: ازش میپرسم علی اصغر چی میخوای : اولش میگه م َ مَ و من دوباره میپرسم علی اصغر چی می خوای : اونوقت با خنده مرموزی به من نگاه میکنه و میگه : باب (آب) و من میگم آهان آب میخوای و سر را به نشان تایید تکان میدهی

و من به تو آب می دهم...  گوارای وجودت عزیز دل مادر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

هدی مامان مبین
25 دی 91 10:10
همیشه سیراب باشی باشی پسر خوشنام.....


ممنون هدا جون - ممنون که به ما هم سر زدی