علی اصغرعلی اصغر، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

بهار در پاییز

گریه و قهر

1391/11/12 12:46
150 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی چیزی را میخواهی ولی خلاف میلت عمل شود

یا اینکه من کاری جز خلاف میلت انجام دهم

دستان کوچکت را بر روی صورت پاکت می گذاری سر بروی زمین  گریه می کنی ... آن هم نه گریه واقعی این گریه ..گریه ای است برای لوس نشان دادنت

برای اینکه دلم را آب کنی و من گوش به فرمان تو باشم

و من به سراغت می آیم و تو را نازت میکنم و نازت می خرم

و تو  زیرکانه می خندی از اینکه پیروز میدان شدی

گاهی هم من با تو این بازی را میکنم مثلا همین که میگویم من با تو قهرم اگر غذایت را نخوری

این تو هستی که گریه ملوسانه ات را نثارم می کنی و من را بازنده می کنی

خدایا محافظش باش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

هدی مامان مبین
24 بهمن 91 9:30
ای جانم...خوب قلق مادرت رو پیدا کردی..
سلاحش نکنی شیطون
زنده باشی عزیزم


می بینی تو رو خدا!! بچه های این زمانند دیگه باید باهاشون کنار اومد