علی اصغرعلی اصغر، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

بهار در پاییز

بزرگ مرد کوچک من

1391/11/17 10:36
176 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها تو پا درون کفش میکنی و خودت با پای خودت  راه میری

و فقط هم میخوای بری توقف معنایی ندارد

وقتی به تو نگاه می کنم به خودم می بالم

تو همان فرشته کوچولویی هستی که وقتی به دنیا امدی هیچ توان و قدرتی نداشتی

و حال این همان فرشته کوچک است که قد کشیده و بزرگ شده و روی پاهای خودش می ایستد و راه می رود

آه ... چه لذتی داره وقتی من دست توی دست تو دارم و دارم با تو راه میرم

و تو چه کیفی می کنی وقتی راه میری و دیگر مایل به نشستن در ماشین نیستی و هنگام سوار شدن کمی گریه میکنی

مرد کوچک من ..... به تو قول می دهم همراه با گرم شدن هوا من نیز همراه تو باشم در پیاده روی و گردش

 کمی صبر کن ... بزرگ مرد کوچک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

هدی مامان مبین
24 بهمن 91 9:28
اخ چه لذتی داره دستت تو دست پسرت قدم برداری قدمهات استوار مردکوچک