علی اصغرعلی اصغر، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

بهار در پاییز

آی قصه... قصه... قصه

1392/12/13 10:19
165 بازدید
اشتراک گذاری

آنقدر که برایت وقت خواب قصه گفته ام که خودت هم دیگر یکپا قصه گو شده ای

و آنقدر با مزه داستانهای کوچکت را برایمان تعریف میکنی که حد ندارد با همان تقلید صدا ... تغییر دیالوگ و ... چندتایش را ضبط کرده ام ... باید شنید...

 کافیست کتاب جدیدی بخریم یا که من مجله ی کودک سالم را بخوانم و تو منتظر تعریف و یا قصه ای من در آوردی هستی

راستش را بخواهی خود من هم دیگر قصه گو شده ام ٢ یا ٣ داستانی تا به اینجا خیالی برایت گفته ام

و تو عاشق قصه و بعد همان قصه ها را روز بعد برای مادرجون زهرایت تعریف میکنی

موقع خواب عصرت از روی کتاب با هم قصه میخوانیم و شبها که تاریک ایت و کتاب دیده نمیشود به قول خودت با دهن قصه  میگوییم ... البته نه یک قصه ... گاهی ٣ یا ٤ قصه ... کدو قلقله زن تموم میشه حالا نوبت توی میفته توی آبه (از قصه های خودم) بعدش میگی حالا چی تعریف کنیم و فکر میکنی و میگویی پی پیکو (پینوکیو- با تغییرات خودم) و ...

نکته جالب اینجاست که اگر من کلمه یا جمله ای را از قلم بیندازم تو زود مچم را میگیری و حرفم را کامل میکنی و ادامه داستان

و این داستان ها هر روز و شب ادامه دارد...

خدای خوبم ممنون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

هدی مامان مبین
12 بهمن 92 15:33
دلم خواست یکیشو ببینم و بشنوم....گوارات باشه جونم
ماماني عرفان
24 بهمن 92 10:47
خيلي خوبه ،من كه زياد برا بچم قصه نميگم از رو كتاب ميخوني يا همونجوري ... ولي عرفان خيلي قصه رو دوست داره ...چند تا از قصه هاي خوب علي اصغر جون معرفي كن برا عرفانم بگيرم ... خوش باشين عزيزم هم از روی کتاب هم به قول خودش با دهن قصه ی خاصی نداره همین کتاب قصه های توی بازاره مثل نی نی ناقلا- کدو قلقه زن و ...