علی اصغرعلی اصغر، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

بهار در پاییز

قانع

1393/3/18 13:50
158 بازدید
اشتراک گذاری

توی این مدت که مریض بودی به حق فهمیدم که پسر قانع و فهمیده ای هستی

با اینکه قبل تر ها هم  به این رسیده بودم اما مطوئن تر شدم

از بهترین خوردنی های که دوست داشتی مثل شیر ، هندوانه و ... چون میگفتم نخور برات خوب نیست قبول می کردی و نمیخوردی

و چه خوب تو کوچولو می فهمیدی که نباید بخوری

تا اینکه کمی بهتری شدی اما چون هنوز مطمئن نوبدم که برات خوب هست یا نه تا چند روز بهت شیر نمیدادم تا این که دیگه طاقتت تمام شد تویی که هر شب و صبح 1 لیوان شیر می خوردی، تویی که از هندوانه محبوب ترین میوه ات نمیگذشتی و ... حالا 7 یا 8 روز بود که ترک کرده بودی اما دیگه طاقتت تموم شد و گفتی:

خدایا کی علی اصغر خوب میشه تا شیر بخوره .... مامان من هنوز خوب نشدم که شیر بخورم

دلم برات سوخت با اینکه هنوز میترسیدم از خوردن یا نخوردنش اما توکل بر خدا کردم و نصف استکان خوردی که الحمدالله مشکلی پیش نیومد

خدای خوبم من به داشته ها و نداشته هام قانعم فقط سلامتی رو از ما نگیر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)