علی اصغرعلی اصغر، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

بهار در پاییز

آخر سال ...

1393/12/20 10:59
161 بازدید
اشتراک گذاری

اسفند که میاد بوی خونه تکونی و لباس عید و سفره هفت سین هم همراهشه

از وقتی 2 نفره هامون شده 3 نفر و به لیست خرید هامون یک فرشته کوچولو اضافه شده سال جدید رو بیشتر دوست دارم چون هرسال جدیدی که میشه این فرشته کوچولوی ما بزرگ تر میشه و  امسال دیگه از اون خریدهای کوچولو موچولو خبری نیست و خرید هامون بزرگ تر شدند... آقایی تر شدند ...

امسال وقتی برای خرید لباس های عید به بازار می رفتیم تا لباس بخریم تو خیلی جدی مثل همیشه از خرید امتناع می کردی....  من لباس نمیخوام من که لباس دارم دیگه نمیخوام ...

هرسال الحمدالله و شکر خدا بزرگتر از سال قبل ... این خوشحالم میکنه و تو رو خوشحال تر که دوست داری خیلی زود بزرگ بشی

امسال یکی سین ویژه توی سفره هفت سین مون داریم اونم سبزه کاشته شده به دست تو هستش که هرروز بهش آب میدی و منتظر سبز شدنشی ...

بزرگ مرد کوچکم ... خیلییییییییی دوست دارم

خدایا شکرت

پسندها (1)

نظرات (0)