علی اصغرعلی اصغر، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

بهار در پاییز

واکسن

1391/10/26 13:17
192 بازدید
اشتراک گذاری

 واقعا لحظه ی غم انگیزی بود وقتی خانم دکتر داشت واکسنت رو میزد تو توی بغلم نشسته بودی و من با دستام دستتو گرفته بودم و چشمامو بسته بودم و تو گریه می کردی ولی دیگه خوشبختانه تموم شد

اما استرسم به خاطر وزنت بی دلیل نبود وزنت از 2 ماه پیش فقط 350 گرم اضافه شده بود یعنی الان بودی  9 کیلو و 550 با قد 78 و دور سر 47

و اینا همش به خاطر مصرف شربتهای خشک کننده ای بود که مصرف می کردی

بعد از اینکه واکسنت رو زدم یک ساعتی باهات خونه موندم تا خیالم راحت بشه و بعدش اومدم اداره  الانم دلم حسابی هواتو کرده جوجه فینگیلی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان همای مسیحا جونی
13 آذر 91 10:57
سلام مامان مهربون. نگران نباش. همه این روزا میگذره. مسیحای من توی مسابقه نی نی فشن شرکت کرده. اگه دوست داشتی یه سری بزن و بهش رای بده. بوس واسه نی نی ماهت http://ninimod.niniweblog.com/post20.php
آیدین و مامانیش
20 آذر 91 9:06
آخی نازی
ان شاالله حالت زودی خوب میشه عزیزم
و کلی تپل میشی که مامانت هم از نگرانی درآد
ممنون که به ما سر زدین


ممنون گلم - باز هم به ما سربزنید