علی اصغرعلی اصغر، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

بهار در پاییز

شیر ...

1391/10/28 11:03
196 بازدید
اشتراک گذاری

چه زیباست ادای این کلمه از دهان تو ......لبهای کوچکت را غنچه میکنی  و و دندونات رو روی هم میزاری و میگی :شی (شیر)

اگه شیشه شیرت جایی در تیررس دیدت باشه  اونو با به اشاره به من نشون میدی و میگی : ماما ... شی

تا من برات شیر رو گرم کنم شیر عسلت رو آماده کنم میای توی آشپزخونه و منتظر میشی تا من شیشه ات رو بهت بدم و بعد با چه اشتهایی این شی و توی دست میگیری و میخوری

راه میری و شی میخوری

بازی میکنی و شی میخوری

هر روز صبح که زنگ میزنم تا احوالپرس تو نازنین باشم وقتی میای پشت تلفن ازت میپرسم علی اصغر چی خوردی : تو هم با صدای قشنگت میگی شی

گوارای وجودت عزیز نازم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان ساجده
3 دی 91 13:10
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگر به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید مشکلی نداره میتونید بازم رای بدید