علی اصغرعلی اصغر، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

بهار در پاییز

منشی تلفن

1391/10/28 11:25
158 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها اگه کسی خونه باباجون زنگ بزنه اول کسی که میره سراغ تلفن و گوشی رو برمیداره تویی و با صدای نازت میگی اَ (الو)

و کمی طرف رو پشت خط نگه میداری تا مادر جون یا آقاجون میای و گوشی و از تو فسقلی بگیرن

من هم که صبحها زنگ میزنم تا احوال پرس تو گل پسرم باشم خودت میای گوشی و برمیداری و میگی :اَ

و من اینجا توی اداره دلم برات غش میرهniniweblog.com

 

دلم میخواد از همین پشت تلفن تو رو بوسه بارونت کنم ولی حیف که از پشت این خطوط تلفن  دستم بهت نمیرسهniniweblog.com

 

دلم میخواد یک دل سیر برام از همین پشت تلفن صحبت کنی ولی حیف که زود گوشی و میذاری و میری سراغ بازیتniniweblog.com

 

ای ورورجک مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)