علی اصغرعلی اصغر، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

بهار در پاییز

باز هم سرما خوردگی

1391/10/4 8:51
215 بازدید
اشتراک گذاری

وای خدای من دوباره سرماخوردی از دیشب هم همش آب بینیت میاد و وقتی خوابیده بودیniniweblog.comهمش تا صبح نق می زدی و گریه می کردی آخه بینی هات کیپ شده بودن و نمیتونستی راحت نفس بکشی با این که بهت شربت سرماخوردگی داده بودم ولی انگار فایده نداره و تو حتما باید ماهی یکبار سرما بخوری و شربت خشک کننده

دیگه واقعا خسته شدم نمی دونم واسه چی این طوری شده که تو همش سرما می خوری با این که من خیلی مراقبت هستمniniweblog.com

مادر جون میگه شاید واسه خاطر دندونات باشه

خدایا خودت به کوچولوی من رحم کن و مراقبش باش

الان که توی اداره هستم دل توی دلم نیست و تمام ذهن و حواسم پیش تو ، میخوام آخر وقت پاس بگیرم زودتر بیام پیشت

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)