علی اصغرعلی اصغر، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

بهار در پاییز

بندگی

1391/11/3 10:25
169 بازدید
اشتراک گذاری

صدایم میزنی

ماما .... و بعد دستهای کوچکت را روی پاهایت میکشی (مسح پا) و بدو بدو میروی کنار شیرآب

( یعنی میخوام وضو بگیرم)

و من تو رو بغلم میکنم و کمی آب به دستات میزنی و بعد مثل یک مرد می ایستی و دستهای کوچکت را روی پاهای نازت میکشی و بعدش بدو میری سراغ مهر و جانماز

دستانت رابه نشانه نیت بالا و پایین می اندازی

بعدش روی زمین دراز میکشی و سرت را روی مهر می گذاری (سجده)

در پایان ....دستهای پر از نیازت را به درگاهش بلند میکنی و انشگتان کوچکت را شمارش میکنی و به قولی یاالله یا الله میکنی

قبول باشد عزیز مادر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

عموی محیط بان
3 بهمن 91 11:07
سلام به مامانی وبابایی نی نی ناز و مهربون من عموی محیط بانم شمارو دعوت میکنم به طرح بزرگ"هر کودک یک درخت"به مناسبت هفته منابع طبیعی و روزدرختکاری15اسفند
منتظرتونماگه به سلامتی فرزندمونه اهمیت می دیم پس بیایم تا حد توانمون نه بیشترء در حفظش کوشا باشیم باید بدونیم که.کودکان آسیب پذیرترین گروه سنی به آلودگی هوایند.
لطفا در اطلاع رسانی شریک باشید



حتما عموی محیط بان
عاشق علي
5 بهمن 91 0:14
سلام
آفرين به اين بچه خوب و با ايمان.
انشاالله روز به روز بهتر بشه و قلبش با نور اهلبيت روشن بمونه


ممنون از لطفت انشاالله
هدی مامان مبین
5 بهمن 91 13:15
الهی فدای وجود پاکت فرشته... دلم لرزید....میخوای بهمون درس بندگی رو یاد بدی.. قبول خدایت باشد....علی اصغر خوشنام...عاقبت بخیر بشی.. خصوصی داری