علی اصغرعلی اصغر، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

بهار در پاییز

اُآن

1392/2/24 11:00
143 بازدید
اشتراک گذاری

 هفته گذشته تصمیم گرفتم برم برای علی اصغرم سی دی آموزش قرآن بخرم

آخه علاقه زیادی به شعرهای کودکانه و کارتون داره و میتونه بعضی از شعرها رو تکرار کنی مثل عمو زنجیرباف- یک توپ دارم قلقلیه – اتل متل- حسنی و ...

با خودم گفتم اگه از الان قرآن رو هم گوش بدی میتونی به امید خدا قران رو هم در آینده یاد بگیری

از وقتی سی دی رو برات گذاشتم آن چنان با علاقه نگاه میکنی و دوستش داری که دائم از من یا بابایی میخوای برات اُآن (قران) بذاریم

حتی اگه برات کارتون بذارم اصرار میکنی اُآن ، اُآن

الهی که همیشه در پناه صاحب قرآن باشی و تا ابد قرآن دوست و قرآن خون باشی پسرک 17.5 ماهم

این یکی از آرزوهای من و باباجون هستش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)