علی اصغرعلی اصغر، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

بهار در پاییز

یار مهربان

1392/2/24 10:59
131 بازدید
اشتراک گذاری

توی کمدت چندتا کتاب داستان و شعر گذاشتم وقتهای بیکاری برات میخونم

شاید داستان یا شعر واقعی اون رو برات نگم ولی یک قصه در حدی که تو بفهمی و درک کنی برات تعریف میکنم

حالا این تویی که میری کتابها رو میاری و از من میخوای برات تعریف کنم و تو هم با علاقه به داستان من گوش میدی و گاهی هم تکرار میکنی

خدا کنه وقتی بزرگ شدی هم همین طور عاشق کتاب باشی و علاقه ات به کتاب همین طوری باشه

آمین یا رب العالمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

هدی مامان مبین
24 اردیبهشت 92 11:21
چقدر عالی..چه تصمیمی..منم دلم خواست...سی دی قرانی مخصوص بچه ها رو میذاری؟؟ میشه راهنمایی کنی..ممنون


آره هدی سی دی هایی هست به نام شکوفه ها، فرزندان آسمانی و ... البته شرایط سنی مبین و علی اصغر رو نداره فکر می کنم 4 یا 5 سال باشه ولی همینکه با صدای یک کودک قرآن خونده میشه و محیط زیبایی داره بچه ها میپسندن امیداورم استفاده کنید