علی اصغرعلی اصغر، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

بهار در پاییز

تَنده

1392/12/24 8:36
151 بازدید
اشتراک گذاری

میریم خرید لباس و کفش برای سال جدید

وارد مغازه میشیم ... میدونی برای چه کاری اومدیم

همراه بابا جون لباسها رو نگاه میکنیم و به سلیقه خودمون یک رنگ رو بر میداریم برا پرو

اما هنوز لباسو تنت نکردیم ... با صدای بلند میگی اینا برا من تنده (تنگه)

من لباس دارم ... لباس نمیخوام

اما هر طور شده لباسو تنت میکنم و سراپاتو برانداز میکنم

وای خدای من چقدر آقا شدی انگاری همین دیروز بود که بلوز و شلوار دو ، سه وجبی برات میگرفتیم

حالا قد کشیدی و بزرگ شدی .... چقدر زود گذشت

مغازه بعدی برای خرید کفش میریم

با قد کشیدنت و بزرگ شدنت مدل کفشهات هم عوض میشه ... مردونه تر میشه

میخوام کفش پات کنم ... مامانی من کفش دارم کفش نمیخوام

اصلا حوصله خرید نداری و به همون چیزی که داری راضی هستی

خدایا تو رو برای داشتنت برای داشته ها و نداشته هام  شکر میکنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)