علی اصغرعلی اصغر، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

بهار در پاییز

داداش

1393/3/4 13:48
176 بازدید
اشتراک گذاری

توی یک ساله اخیر تعداد کوچولوهای خانواده کمی بیشتر شدند و پسرعمو و دخترعمه و پسر عمه های جدید به جمع مون اضافه شدند

بر خلاف سایر همسن و سالای خودت اصلا میل و رغبتی نسبت به این کوچولوها نشون نمیدی ... مثلا بخوای بغلشون کنی یا ببوسیشون و...   که این عکس العملت با تعجب خانواده همراهه

هر کی هم ازت میپرسه دوست داری یک داداش یا آبجی مثل این داشته باشی ... جواب قاطع و محکمت  نـــــــه هستش

خودمم یکی دوبار  ازت پرسیدم که دوست داری مثل نی نی عمه داشته باشیم تا شما باهاش بازی کنی و جوابت به من : نــــه من فقط مامانی و بابایی و دوست دارم ...هستش

میدونم که تو داشتن و بودن با من و بابایی و به هر چیزی ترجیح میدی حتی به بهترین مکان و کسانی رو  که دوست داری داری باشی  اما به خاطر ما از اونها دل میکنی

خدایا منم بدجوری به دلبندم دل بسته ام ... همراهمون باش

آمین

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

هدی مامان مبین
7 خرداد 93 15:12
جووونم مبین هم اصلا دور و بر نی نی های خانواده نمیره اصلا و وقتی میگم میخوای یه نی نی داداشی بیارم میگه نه خودم داداش دارم خدانگهدارشون باشه ببوس علی اصغر رو..
مامان علی اصغر
پاسخ
باز خوبه که اون میگه من داداش دارم ولی علی اصغر حاضر نیست حتی توی تخیلاتش هم اونو جا بده بوس ما رو برسون به مبینمون