علی اصغرعلی اصغر، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

بهار در پاییز

خاطره

1393/11/25 9:33
189 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از 3 سال بالاخره فرصتی پیش اومد تا عکسهای قدیمیت رو تفکیک کنم برای چاپ توی آلبوم

وقتی عکسهای کوچلوییت رو نیگاه میکنم اینقده ذوق میکنم و قربون صدقه ات میرم و فشارت میدم که خودت به خودت حسودیت میشه جلوی دهن منو میگری و خودت میگی الهی قربون علی اصغر برم من

میگم وای چقدر خوشکل بودی ... چقدر ناز بودی ... چقدر تپل بودی... ناراحت میشی میگی یعنی الان خوشکل نیستم و باز من بیشتر فشارت میدم

چقدر خوبه که این همه عکس داریم ... چقدر خوبه که از اولین لحظه و ساعت تولدت تا همین الان عکس و خاطره داریم و این خاطره هاست که میمونه و خنده رو به لبهامون هدیه میده ... خاطراتی که تو به وجود آورنده اش هستی ... تویی که لحظه لحظه ات شادی و خاطره است

تو بهترین خاطره زندگیمون هستی

خدایا مراقب مهمترن و بهترین خاطره زندگیمون باش... شکرت

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان علی
26 بهمن 93 9:17
آدم با دیدن هر کدوم از عکسها خاطره ای در ذهنش تداعی میشه.... واقعا چقدر خوبه که امکانات داریم که میتونیم همه چیز رو براشون ثبت و ضبط کنیم خدا حافظ و نگهدار بهترین خاطره زندگیتون باشه
مامان علی اصغر
پاسخ
واقعا همین طوره که میگی ... داشتن این امکانات و تکنولوژی واقعا عالیه ممنون عزیزم خداوند حافظ همه بچه های این دنیا باشه