علی اصغرعلی اصغر، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

بهار در پاییز

رفتن به دکتر

1391/10/6 12:00
133 بازدید
اشتراک گذاری

حال پسرم این دو روز خیلی بدتر شده بودniniweblog.comدائم سرفه و عطسه و آبریش بینیniniweblog.comو دیروز عصر همراه بابابی و آقا جون رفتیم دکترniniweblog.comو برات 3 تا شربت نوشت .ای خدای بزرگ زود حال پسرم رو خوب کن اونو به تو سپردم

دیشب هم وقتی خواب بود خیلی اذیت شد گل پسرم دائم سرفه می کرد و منم فقط بالا سرش نشسته بودم و غصه می خوردمniniweblog.comفکر کنم واسه خاطر شربتی بود که دکتر داده بود آخه سرفه هاش صدای خلط میداد ولی اون که نمیتونست خلطا رو بریزه بیرون واسه همین همش سرفه میکرد و نتونست راحت بخوابه نه اون و نه من

حالا هم دارم توی اداره هستم همش دارم چرت می زنمniniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)